پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

دکترعلیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  با صدور پیامی هفته پژوهش و فناوری را به عموم دانشگاهیان و دانش پژوهان تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در متن این پیام آمده است :

سپاس  و ستایش مختص ذات اقدس ِ مقدسی است که اشرف مخلوقات را به زیور خرد و اندیشه آراست و دانش و قلم را به او ارزانی داشت تا مایه معاش و انتعاش گردد.

امروزه تولید دانش و فناوری مهم ترین شاخص توسعه یافتگی هر جامعه شمرده می شود و نقش پژوهش در توسعه همه‌جانبه پايدار چنان برجسته و انكارناپذير است كه مي‌توان آن را بدون ترديد نيروي محرك توسعه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سياست و جامعه دانست.

شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه، اشتغال زایی، تولید و ثروت، دستیابی به پیشرفت، رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه می شود.

با این وصف استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی نیز وابسته به تولید دانش و فناوریهای جدید، توسعه فرهنگ پژوهش و تحقیق در جامعه، برنامه ریزی و سرمایه گذاری در این حوزه می باشد. خوشبختانه در سالهای اخیر فعالیتهای ارزنده و موثری در سطح کشور و دانشگاه ها در حوزه پژوهش صورت گرفته است.

یکی از ارکان رشد و توسعه هر کشوری نگاه جامع و کاربردی به مقوله پژوهش و تحقیقات است که میتواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد.

اینجانب ضمن تبریک هفته پژوهش به اعضای هیأت علمی ، اساتید و دانش پژوهان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری و تقدیر از خدمات ارزشمند آنها برای این عزیزان توفیق خدمتگزاری روز افزون و موفقیت هرچه بیشتررا در عرصه های علمی و فناوری از درگاه یکتای بی همتا آرزومندم.        

                   

دکتر علیرضا آبرود

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر